Sunday 23 October 2011

i'm getting down, LOL

okay, assalamualaikum :D
waaa, lame sungguh tak update post.
nmpak sgt laa aku nie mls menaip *pengakuan jujur.
wahh, tajuk je OMPUTIH! hehe
tp nie nak story dalam malay.
nta knpe & mengapa hari nie terasa nk post.
sbb terlampau bosannn kot, sob3 
 nie msuk minggu ke-4 aku dok rumah.
al-maklum lah, cuti sem.
sila jeles~ kih3
(macam la aku sorg je yg cuti)
sekarang nie aku rase cepat terasa hati lahh.
betul!
tak tipu!
sahabat-sahabat & kekasihku,
jgn wat sye kecik hati yee :(
*muke macam mintak pelempang nihh
berharap ade la hiburan utk aku di kala cuti nie.
hihi
aku nie BARAN orang nyer.
fakta!
tp cepat pulee lembut hati.
*oh, gedik!
wat masa nie, cara nk luangkan masa agar tak fikir masalah adalahhhh..
FACEBOOK & TWITTER!
yeah, good solution brooo.
p/s: kawan-kawan & family la solution terbaik sebenar nyer :)

No comments:

Post a Comment